ФОРМА ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ
Передзвонити?
Ми зателефонуємо Вам найближчим часом!
Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
від 3 червня 2019
м. Київ

Як дизайн та правильне позиціювання привертає IT-спеціалістів у новий бізнес-центр?

Бізнес-центр Palo Alto
У Києві поки мало місць, які змогли б задовольнити запити великих аутсорс і продуктових IT компаній в площах. Alterra Group розробила концепт офісної нерухомості на 1000 робочих місць. Вихід на ринок нового бізнес-центру вимагав привабливого упакування, яка може зацікавити потрібну аудиторію. З цим завданням успішно впоралося агентство бренд-стратегії і дизайну Pink Lions.
У великих аутсорс і продуктових IT компаній є одна загальна дилема - їм складно комфортно розміщувати свої команди, що зростають, чисельністю 300 і навіть 500 осіб. Таким бізнесам потрібен окремий простір, де вони зможуть формувати свою культуру і налагоджувати внутрішні процеси. У Києві поки що мало місць, які змогли б задовольнити такі запити в площах.
СТРАТЕГІЯ
Вихід на ринок нового концептуального бізнес-центру для IT фахівців вимагав не тільки добре продуманих інженерних рішень, але і привабливого упакування, яка зможе зацікавити потрібну аудиторію.

Агентству Pink Lions потрібно було в максимально стислі терміни розробити логотип і фірмовий стиль, вебсайт і комунікаційну стратегію.
Компанія Alterra Group займається управлінням комерційною нерухомістю в Києві і Дніпрі. Команда створила концепт офісної нерухомості для фахівців у сфері IT та креативних індустрій. Основна цільова аудиторія - аутсорс та продуктові компанії, великі фото- і відеопродакшни, рекламні агентства. Бізнес-центр називається Palo Alto.
Вікторія Ковальчук, CEO Alterra Group і бізнес-центру Palo Alto
Роботу з Palo Alto ми почали з дослідження ринку та конкурентів. Виявилося, що на відміну від житлової нерухомості, де нові ЖК борються в креативності, у більшості бізнес-центрів досить скромна комунікація в соцмережах і застарілі по дизайну сайти. Найсильнішим і прямим конкурентом є Unit City, але ціна оренди і локація можуть бути привабливими далеко не для кожної компанії.

Після дослідження ми вирушили на об'єкт. Palo Alto знаходиться практично в центрі Києва, в пішій доступності від станцій метро Політехнічний інститут і Лук'янівська.

Цільову аудиторію поділили на 4 категорії, в залежності від роду занять:
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ І ВЕБ-САЙТ
При пошуку офісу, людина відкриває відразу по 7-10 вкладок. Сайти, які погано завантажуються або мають складний UX, відразу ж закриваються. Тому, ми зробили сайт зрозумілим і легким для завантаження.
Також, він добре адаптований під мобільні пристрої, що допомагає швидко побачити потрібну інформацію і спростити користувачеві життя.
Ми категорично проти використання готових іконок, тому кожна іконка на сайті була створена вручну і в майбутньому може використовуватися в SMM та інших проявах бренду.
Спеціально виділили контакти брендовим кораловим кольором і зробили доступними для перегляду на всіх розділах сайту. У будь-який момент користувач може подивитися карту, зателефонувати та підписатися на соцмережі.
Іконки навігації створені за схемою 32х32 pt, в стилі логотипа. При побудові використовувався безпечний простір 3-4 pt. Навігація всередині і зовні бізнес-центру працює на темному тлі - відповідно до загального стилю бренду.
На цей час більшість місць в бізнес-центрі вже зарезервовані IT компаніями. Залишилися лише невеликі офіси. А це означає, що попит є і багато в чому обумовлений правильною комунікацією та подачею Palo Alto в медіапросторі та соцмережах.

Кейс повністю можна подивитися за посиланням на сайті Pink Lions https://www.pinklions.agency/paloalto

Елементи фірмового стилю Palo Alto
"Хочу, щоб хлопцям працювалося комфортно. Обов'язково має бути кафе або їдальня для здорових і смачних перекусів. А ще заходи для нетворкінгу, і щоб можна було «хантити» нові кадри." Настя, HR
"Будівля має бути безпечною, надійною, щоб дах не протікав, і щоб без пропусків «чужих» не пускали. Важлива солідність, без зайвого декору."
Віктор Іванович, завгосп, начальник охорони
"Важливо, щоб бізнес-центр знаходився в зручному місці. Ми з колегами бачимо багато класного дизайну, тому звертаємо увагу на все незвичайне. Нам потрібно місце, де буде приємно перебувати протягом усього дня."
Сергій, співробітник аутсорс компанії
По кожній з аудиторій ми зробили аналіз, який був оформлений в стратегію комунікації, що складається з tone of voice, контенту в соцмережах і рекомендацій по розміщенню PR публікацій в медіа, підбору лідерів думок і консультацій з тактичних кроків.

Комунікаційна стратегія складалася з двох частин: рекомендації по SMM і робота з релевантними онлайн-медіа. Ми супроводжували маркетинговий відділ клієнта і консультували з питань PR та просування.

У комунікації апелювали до правильних аргументів. Людей з IT сфери не зацікавити ковроліном і надійними склопакетами, а ось відкритий дах для rooftop вечірок і зона bbq є важливими перевагами і емоційними тригерами.
Андрій Бондар, співзасновник і креативний директор агентства Pink Lions:
Вибір фірмових кольорів був обумовлений бажанням виділитися поміж конкурентів, виглядати сучасно і свіжо. Фасад будівлі обшитий чорним матеріалом, тому логічно було зробити фон сайту темним. Ми запропонували візуальне рішення, яке виглядає сучасно, в міру стримано, і має емоційне забарвлення завдяки знаку та яскравих кольорів. Вийшла єдина система, добре впізнавана в усіх каналах і проявах.
Дар'я Волкова, бренд-стратег і засновниця Pink Lions
- Найчастіше в IT-компаній невеликий вибір офісів: це або дорогі бізнес-центри класу А із закритим паркуванням, салонами краси й ресторанами, або класи В, С - з великими площами для оренди, гнучкими умовами, але без інфраструктури та з далеко не найкращим місцем розташуванням. В Palo Alto вдалося поєднати комфорт, гнучкість, креативність і створити концепт, який вигідно вирізняється на тлі конкурентів.
"Офіс має бути якомога дешевше, але розташовуватися в доступному місці. Фірмовий стиль бізнес-центру повинен однаково добре сприйматися українцями та нашими партнерами."
Андрій, CEO IT компанії